torsdag 21 maj 2020

Pocket: Hemsydd by Suzanna

Hemsydd by Suzanna


Printet är ju helt otroligt vackert! Snyggaste blöjan! Och passformen är super. Jag blev helt "kär" i denna blöja, jag gillar ju sidoknäppta och denna sitter så fint på, lagom bred/smal i grenen och välsydd. Men jag vet inte riktigt vem som gjort den och hur man får tag på fler, så vi hade bara en av denna, köpt begagnad.
Jag tror detta var ett modifierat mönster av Darling diaper?!

Positivt:
+Snygg
+Bra passform
+Smal i grenen

Negativt:
-Jag vet inte hur man får tag på dem

Mitt utlåtande:
Jag gillade denna väldigt mycket i början pga passformen och kanske främst mönstret! Sen fastnade jag mer för formsydda och var inte så förtjust i pockets, men denna sparades ändå ganska länge. Jag tycker att många "hemsydda" blöjor är väldigt välgjorda och det är kul att ha blöjor uppsydda i Sverige. Men det jobbiga är ju att man kanske inte kan få tag på fler och det står sällan material (denna kunde jag se, att det är PUL och coolmax) eller storlek, denna var nog L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar