tisdag 18 juni 2019

Inlägg: Thirsties hemp

Amerikanska Thirsties Hemp insert är gjord av 55% hampa och 45% bomull.
Dessa är storfavoriter hos många, de passar bra i tex pocket och gDiapers eller bara som de är i ett pul-skal. De har bra uppsugningsförmåga och fördelar vätska rätt bra.
Finns i storleken small och Large.
Säljs i 2-pack.
Mått:
Small: 12.5 cm x 30 cm
Large: 14 cm x 36 cm

Krymper mycket i första tvätten!




Positivt:
+ Bra uppsugning
+ Bra form
+ Finns i två storlekar

Negativt:
Kommer inte på nått =)

Mitt utlåtande:
Dessa var mina favoritinlägg. Finns inte mycket negativt att säga om dem tycker jag, möjligen att de är lite stora, men då finns ju small, kanske skulle vara bra med en medium ibland (finns inte) men jag tycker de funkat väldigt bra. Ganska tjocka, så tar lite tid att torka, men väldigt bra uppsugning. Kräver en del tvättar för att uppnå full effekt.
Superbra inlägg jag inte ville vara utan.

Inköpsställen:
www.babyrino.se
www.lillamoln.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar