onsdag 6 november 2019

AIO: Ass diaper (Anastasias side snap)

Otroligt fina och välgjorda blöjor sydda av Anastasia. Denna sidoknäppta all in one påminner om Blueberrys sss. Supermjuk bambuvelour mot huden och uppsugning av naturmaterial som rutvävd bomull, bomullsfleece, bambu/hampafleece och bomullsflanell. Ett inlägg, en "tunga" som kan tas ut efter tvätt för snabbare torktid. Då de är handsydda är de lite olika, kan skilja lite i material.
Vi hade i både M och L

Medium: från ca 6kg upp till ca 10-13 kg
Large: ca 9-15kg


Två stycken i Medium och två i Large

Lite olika material i "tungan"/inlägget

Två varianter på ryggresår, jag föredrar den övre med en kanal med resår i.




Skillnaden Medium Large
Positivt:
+Fina
+Välgjorda
+Bra uppsugning
+Ficka med plats för fler inlägg

Negativt:
-Lite bökigt att få in inlägget

Mitt utlåtande:
Jag älskar bambu mot huden och tycker dessa var väldigt bra. De är fina och välgjorda. Jag är inte så mycket för AIO, men dessa är rätt smidiga, ganska nätta, men man kan lägga in fler inlägg om man vill. Lite svårare att få in inlägg än Blueberry som har öppning både fram och bak. Men lite bättre uppsugning än Blueberry tyckte jag.

Inköpsställen:
https://www.facebook.com/groups/965112216903408/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar