måndag 30 december 2019

Tygbindor: Blueberry Pink daisy - organic cotton

Pink daisy av ekologisk bomulls velour finns i 4 storlekar. Innanför bomullen finns ett dolt lager av mikrofiber för snabb uppsugning. Baksidan är av laminerad polyester, PUL. Tillverkade i USA


Small: 8"x3" = 20,3x7,6 cm
Medium: 10,5"x3,5" = 26,6x8,9 cm
Large: 13"x3,5" = 33x8,9 cm


Dessa är storlek Large

Positivt:
+Bra uppsugning
+Mjuk, håller sig mjuk länge
+Bra passform

Negativ:
-Lite dyr
-Lite svårare att få tag på

Mitt utlåtande:
Dessa är mina absoluta favoriter till natten. Jag tycker de sitter bra, har bra uppsugning är fina och håller sig fina länge. Jag har köpt mina genom Lillemoln.se och det funkade bra, var helt ok pris, innan Blueberry höjde priserna, förut såldes de i 3-pack till bättre pris. De är lite jobbiga att få tag på nu tycker jag, men går nog att beställa genom lillemoln ännu, men finns inte inne på lager där längre.
Dessa bindor kan även vara bra för mig som blöder väldigt mycket dagtid, de har en bra längd och väldigt bra uppsugning.


Inköpsställen:
www.lillamoln.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar