tisdag 18 februari 2020

Formsydda: April's baby

April's baby formsydd one size. Hittar ingen info om dessa tyvärr.
Två inlägg som knäpps fast, kan knäppas fast fram eller bak. Osäker på material men utsidan känns som vävd bomull och insidan någon slags velour, bambu eller bomull. Inläggen kan ha bambu eller hampa.






Positivt:
+Bra uppsugning
+Går att variera bra

Negativt:
-Svår att få tag på
-Lite osäkert vilka material som använts

Mitt utlåtande:
En av mina favoriter. Jag gillar att de kan vikas olika i fram för olika storlek och att inläggen kan knäppas både i fram och bak och att de finns extra inlägg att knäppa fast. Många knappar blir det, men större variation. Jag köpte dem begagnat och vet inte var man köper nytt, så jag fick bara tag på två stycken. Jag är osäker på om det är en hybrid (med dolt lager polyesterfleece) eller vanlig formsydd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar