tisdag 2 oktober 2018

Ull: So simply natural longies

Dessa finns att köpa på Etsy. Ullbyxor, både korta och långa, som sys av återbrukade ulltyger.

NB: 0-2 mån
Small:?
Medium: 5-12mån
Large: 10 - 24mån




 Applikation på rumpan

Dubbelt tyg i grenen



Positivt:
+Återbrukat material
+Täta
+Fina

Negativt:
-Lite vida i benen, inte helt perfekt passform för mitt barn

Mitt utlåtande:
Jag köpte dessa begagnat men tror att de ursprungligen är från So simply natural på Etsy. Eftersom de är återbrukade tyger är de alla olika och säkert lite olika passform tänker jag. De var lite vida i benen på mitt barn, men det kanske var meningen, en sån modell. Vi gillade dem iaf. Haft dem både som "riktig" blöjbyxa över formsydd och "vanlig" byxa över pulskal och trosor.
Väldigt täta då det är dubbelt tyg i våtzonen.


Inköpsställen:
https://www.etsy.com/se-en/shop/sosimplenatural?ref=l2-shopheader-name

2 kommentarer:

  1. Jättebra blogg! :) jag har fått massa användbar information. Jag hittar inget inlägg om Blueberry Simplex Side snap, finns det? Jag skulle även önska en recension av olika inlägg och någon form av sammanfattning: typ bästa aio, bästa pocket, bästa inlägg osv. Om man får önska, haha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt för sent svar, roligt att du gillar bloggen! Jag har halkat efter lite sedan lillan blev blöjfri.. Men har planer på ett inlägg om Blueberry sss med.
      Ska fundera på om jag får tid med inlägg också och en samanfattning är en väldigt bra idé, tack för förslaget!

      Radera