tisdag 22 januari 2019

PUL-skal: Smart Bottoms Too Smart Cover

Smart Bottoms Too Smart Cover är ett one size blöjskal (ska passa ca 4-16kg)
Fickor både i fram och bak för att hålla inlägg på plats. Skalet har dubbla benresårer. Storleken regleras med knappar på både höjden och bredden. Tillverkas i USA.




 Dubbla benresårer

 Dubbla rader med knappar i midjan

 Gulligt print med superhjältar

Positivt:
+Dubbla benresårer

Negativt:
-För Hård resår
-Fel passform

Mitt utlåtande:
Dessa var så fina, bland de finaste mönster vi har tycker jag. Men tyvärr blev det sällan använt, då resåren kändes så hård. Den sitter lite väl tajt tycker jag. En av få jag köpt helt nytt, så först trodde jag det var därför, begagnat har ju en tendens att slappna av efter ett tag, men olika märken är nog olika hårda från början med.
Men fickorna för inlägg är bra. Passformen är sådär. Smart Bottoms är tyvärr nog inte rätt märke för just oss. Deras AIO satt inte heller helt bra på mitt barn. Det är ju olika sånt där. Men de håller tätt bra och är som sagt väldigt snygga =)

Inköpsställen:
www.lillalammet.se
www.babyrino.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar